GB era jävlar

Nu har dom gjort d igen, d där jävla glassbolaget! Först gjorde dom "nogger black" som var mycket upprörande! Ja iaf enligt svenskarna själva!
Men nu jävlar har dom nått botten när de nu släppt glassen "girlie", en ROSA stjärnformad glassjävel! Fy fan, att ens tänka tanken att göra en glass som ENBART riktar sig åt flickor, smuts!
Skulle även vilja passa på att uttala mig om lite andra varor ja finner diskriminerande då de vänder sig till det kvinnliga könet: Smink, allt i rosa och babyblått, BH-ar, klackskor, Apple, Spice girls, FI-pariet. Alla dessa saker röstar jag för omdelbar bojkottning då dess målgrupper är kvinnor, vilket utesluter oss män! Fy fan!

Kommentarer

Crazycake sa…
Du vet.. du kan också använda många av de där sakerna. Klackskor, Bh-ar osv.. Men jag är inte säker på att du skulle klä i det ;D
Silver sa…
Då har du inte sätt mig i full mondering..

Populära inlägg i den här bloggen

Religion för mig

Orimligt att meritokratin ska leda till högre lön

Koranbränningar belyser svårigheten med att stifta lagar