Om bloggen

1. kommer inte ha kommentarer på för att: alla idioter sitter där ute å leker balla och kommenterar skitsnack bakom sina små dataskärmar, vilket upprör mig. har ni dock ris eller ros och känner mig (har mina kontaktuppgifter) är det bara att ösa på! ni andra horbarn kan sitta där å campa som jävla losers. dock kanske ja tar på kommentarer i framtiden, medelar om detta under Info

2. mitt språk, ja närmare bestämmt min stavning; att ja gör förkortningar å stavar är mitt problem. kom du hit för att läsa min blogg för mina tankarsskull ska du inte heller bry dig om språket. ja är jävligt lat av mig när d gäller att: skriva ut alla ord och att läsa igenom å rätta. hehe något som satt sina spår i skolan, inte att ja nånsin dubbelkollade mina prov, vilket medförde diverse uppebara slarvpoäng xD

3.jag är extremist. pallaru inte trycket så stick



EDIT: har kommentarer på nu, får väl se hur d funkar

Populära inlägg i den här bloggen

Religion för mig

Orimligt att meritokratin ska leda till högre lön

Koranbränningar belyser svårigheten med att stifta lagar