Om mig

Är ensamstående pappa med Markus 060301 i förorten Hallunda.

ja har gått gymnaiset naturdock blev ju läkar planerna ändrade, så ska söka till byggledare.

ska ja göra nån fett tråkig playahead beskrivning också? jaja för alla småtjejer där ute då

dricker gärna: öl, jack daniels, ryskt bordsvatten.

äter gärna: ursäkta? -omformulering-; äter gärna inte: hmm...får lov att återkomma på denna

hobbys: hmm nu vet ja ej, all min tid går till min son =) ! men tidigare va d väl typ träna :S -sopa-

bästa muskel: haha va? ne ja e stright.

musik: ALLT! ne skojja, klart ja inte lyssnar på rapp, men ingen regel utan undantag.

syskon: ja what ever, snorunge, skaffa dig livsettiket!

kläder: oftast, men det är för att jag måste enligt lag.

hår: testat allt från rakat till röd tuppkam, nu är det lufsigt bara

.ögon: ja.

piercad: tidigare: 2 st öron, 1 st nipple. nu: tunga

kroppsbehåring: hmm.. har d verkligen den frågan på PA?

tidigare sporter: fotboll ridning, segling, gym, pinigs, tennis, badminton, simning, thai boxning, kung fu, shoot fighting, schack, innebandy. är jag ett kap eller vad?

jensen norra's skönaste lärare: Anders "den välhängde" Ingannii

övrigt gillar ja gärna min bil, gärna att åka fort i den, gärna race mot någon å åka fortfara än den, gärna race mot någon å åka fortfara än den å spela häftig musik samtidigt. har en nyrenoverad 3a, väldigt nöjd med den =) ännu nöjdare skulle ja bli om ja typ kunde flytta lägenheten till nått annat område..

Populära inlägg i den här bloggen

Religion för mig

Orimligt att meritokratin ska leda till högre lön

Koranbränningar belyser svårigheten med att stifta lagar