STATLIG FASCISM OCKER!!

nu jävlar e man bra sur.. jävla små ocker jävlar, kränker inte bara intergriteten å den lilla människan, utan ska vända upp å ner på var enda jävla lite slant vi har.

nu tvingar d alltså folk att arbeta, visst ska man arbeta, men deras filosofi är sådan som följer: ta ett arbete vafan det än är. jaha, så om jag har utbildat mig i x-antal år, ska ja då behöva ta nått skit jobb på 7-11 för att staten inte lyckats ordna arbetsmarknaden bättre? ska jag som högutbildad person pinas å ha samma lön som en ful liten tonåring? fy fan, fönedringen e ju oändlig.

sen har vi ju den här äckliga ockeravgifterna. skatt, moms, tv licens, påminnelsavgifter. fy fan, STATEN OCH KAPITALET SITTER I SAMMA JÄVLA SKIT BÅT!!! TILL ALLA ER SOM RÖSTADE BLÅTT I VALET KAN JU DRA ÅT HELVETE FRÅN MIN BLOGG ERA SMÅ FASCIST SLICKARE (EDIT: ursäkta min ilska här! Självklart vill jag ha kvar alla läsare, blåa som röda! menar.. vem ska annars lära dessa "djur" om livet? haha). här sitter ja, ensamstående farsa, räkningar till höger å vänster, kan knappt unna mig att köpa bensin för d få slantar ja får över (ja, bilen är min enda hobby, ja antar att ni små borstkämda horungar har råd me diverse fritidsaktiviteter), å samtidigt sitter d små bögar i guldlocksfrisyrer med en mamma å pappa som betlar å säger "nej men vadå, asså ja vill ju inte behöva betala skatt för att nån annan ska må bra", grattis era små horbarn, ni kommer bli jordens undergång, små empatilösa jävla kräk!

kolla bara på hur USA ser ut, har ni inte lärt er nått?! där betalar man sjukvård, skola etc själv, bara för att ingen vill betala skatt för att folk vill inte hjälpa varandra. d.v.s: SMÅ BÖGAR SOM HAR HAFT TUREN I LIVET ATT FÅ BRA FÖRUTSÄTTNINGAR HAR INGEN UPPFATTNING OM HUR ANDRA MÄNNISKOR KAN HA DET. hur kan man va så jävla STÖRD i huvet att man inte kan se ur andra människors perspektiv? hur kan man va så jävla ego att man väljer att hellre behåll nåra tusen extra om året när man redan är miljonär för att låta nåra andra människor lida av ett ännu större underskott?! blått e flått, ja visst e d d, men hjärtat ligger till vänster, trodde ja iaf. små äckliga ockrare e va ni är å förtjänar alla ett nackskott.

att rösta på högern är att erkänna sig själv som primitiv, att erkänna sig själv som girig och äcklig, att erkänna sig själv som människokall. jag kommer aldrig kunna fatta hur människor kan vara så trångsynta, hur d kan lägga ner så mycke energi på att försvara sina slantar, som d har i överflöde!! EN VILLA, 2 BILAR, FULLT MED MAT I HUSET, LANDSTÄLLEN OCH EN JÄVLA MASSA TILLBEHÖR, Å SEN SITTER D Å KLAGAR ÖVER SKATTEN!!! OMFG!!!! ERA HORBARN NI E SÅ JÄVLA BORTSKÄMD!!! DJÄVULEN KOMMER HÄLSA ER MED ÖPPNA ARMAR!!

seriöst, va e vittsen me påminnelse avgift?! amen vf kom igen!!! här sitter man me räkningar över huvet, å sen när man inte KAN betala en, då höjs avgiften på den. VA FAAN ÄR LOGIKEN I DET?!?!?! "jaha oj, nu blev räkningne dyrare för ja inte betala den ----> 1. det visste jag inte redan om, så tack för uppläxningen. 2om jag inte hade pengar innan så har jag troligen inte det nu heller. MEN TACK ÄNDÅ JÄVLA IDIOTER"

RADIOOCKERTJÄNST I KIRUNA!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Religion för mig

Orimligt att meritokratin ska leda till högre lön

Koranbränningar belyser svårigheten med att stifta lagar